Rejsekortet er et militært ANTI-rejsekort for KONTROL

Vigtig information til det Danske folk på Dansk
Post Reply
User avatar
pacman
Site Admin
Posts: 1381
Joined: Thu Dec 10, 2020 7:46 pm

Rejsekortet er et militært ANTI-rejsekort for KONTROL

Post by pacman »

Image
http://i.imgur.com/h5l2Inc.jpg

Gammel genoprettet artikel jeg skriv 11. April 2013

(Som opfølgning på min tidligere kritik af rejsekortet)


http://www.youtube.com/watch?v=x4VvSaqPQCc

Jeg har før som test kunde for rejsekortet været ude på bl.a. facebook og kraftigt kritiseret, protesterer og erklærer hele dette system, hele denne tankegang oplysningskrig.

Det er et militært, fascistisk, pengeløst kontrolsamfundssystem og jeg har selv fået en systemudvikler af rejsekortet til at i det mindste erkende det "officielt" handler om at "hele tiden lave nye produkter" aka rippe folk for penge de ikke burde betale, og ikke om kundernes oplevelse eller mening (nu er det jo et MONOPOL vi snakker om her) OG det kræver at VI STOLER BLINDT PÅ AT DERES ELEKTRONISKE SYSTEM ALTID VIRKER, for du som "kunde" / slave har IKKE mulighed / ret til at kunne dokumenterer noget som helst selv: Hvis deres scanner siger du ikke er tjekket ind, så får du en bøde. Siden prisen er elektronisk, kan den stige når som helst og bliver lagt oven i det der bliver trukket uden at du behøver lægge mærke til at du bliver rippet mere og mere, for mindre og mindre på alle fronter af dit liv !!!

Min point dengang og nu var netop at dette her IKKE handler om at rejse som ordet "rejsekort" henviser til, men netop om FN's AGENDA 21 dagsorden der handler om at ikke "bare" begrænse din færden men MEGET SNART DIREKTE FORBYDER DIG AT REJSE PÅ NOGEN MÅDE !!!

Siden sidst kan jeg nu tilføje at:

Den er go nok: Glemmer du at logge dig ud af bussen 3 gange på et år (hvor at de beholder 50 kr hvergang) så får du forbud fra at have rejsekort / kører i bus og tog til "normal" pris og må betale dobbelt I ET ÅR - Ja, du hørte rigtigt: I ET ÅR - Hvilket er fuldstændig det samme hvis der går noget galt med betalingen !!!

Når dit rejsekort først er blevet spærret, kan du IKKE få det åbnet igen ELLER "bare" få et nyt - DETTE HER ER AGENDA 21 FOR FULD UDBLÆSNING:

http://www.youtube.com/watch?v=Jn_pZHTMlC8

Jeg har kun to ord at sige til DSB og deres ANTI-rejsekort: SIEG HEIL

Håber andre vil støtte op, vågne op, blive opmærksom og sige klart og tydeligt NEJ TAK TIL ET ROYALT, GLOBALT, PRIVAT EJET MILITÆRT DIKTATUR !!!

. . . Jeg kan da godt føle mig alene med mine tanker når folk omkring mig bevidst ignorerer de ting jeg siger, men når jeg poster på nettet er jeg gennem årene blevet klar over at hvor måske 30-40% for 10 år siden læste det jeg skrev og kunne genkende det jeg skriver som den mørke del af deres egen ubevidste fornemmelse af at noget nok er helt galt, er det i dag mere 80-90% af dem jeg har kontakt med personligt der så småt nu er begyndt på en erkendelse af HVAD det er de har gået rundt og hele tiden haft på fornemmelsen var galt.

Pointen for mig er bare: Vi er absolut fuldstændig og totalt på røven som menneskehed på ALLE måder ( som jeg beskriver i introen til denne film: http://www.youtube.com/watch?v=mA3Q-4OXrFU ) og i det øjeblik folk VIRKELIG opdager at der ER Ikke mere at miste, der ER ingen grund til at tie, der ER ikke noget at vinde ved at bøje nakken og blot accepterer tingenes tilstand SÅ HAR VI ALLEREDE VUNDET FØRSTE SLAG MOD DEN NYE VERDENSORDEN !!!


“First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, and then you win.”

― Mahatma Gandhi

... og vær nu sød at del og spred informationen, ikke for min skyld, men for ALLES skyld, tak.

Venlig hilsen,
Jakob Lauersen - en bekymret borger . . .

---

Kommentar tilføjet:

Christian Aagaard (fra radio frihed):
Jeg havde netop studset over hvorfor myndighederne postede så mange penge ud i det nye system. For det fungerer jo ikke spor bedre for kunderne end det gamle system. Men ja: Det er et kontrolsystem... og så giver det god fortjeneste til dem, som sælger systemet. Øv, jeg er godt træt af vores snæversynede slyngel-aristokrati, som vil gøre ALT for at mele deres egen kage.

Jakob Andreas Lauersen:
Helt sikkert Christian, som sagt står jeg selv lige nu til at ikke må kører med det offentlige I ET ÅR uden at jeg SKAL betale knap dobbelt pris . . . De er binde gale og når man ringer ind er det ENESTE de nogensinde har haft at sige til mig uanset hvad det handler om: "Jeg kan kun beklage" . . . DE burde sige nej, DE burde sige deres job op, DE burde google agenda 21 osv. og det siger jeg til dem Christian, det er jo totalt galt at fordi der er gået noget galt i DERES system fordi at jeg har fået nyt dankort (som jeg har oplyst dem om for længe siden) så siger de at jeg nok mister retten til at kører med bus og tog via kort I ET ÅR !???

DETTE HER ER IKKE EN RET, DET ER ET PRIVILEGIUM PÅ LIGE FOD MED FORSKELLEN PÅ "LIBERTY" OG "FREEDOM": Det ene er slaveri i lænker OG den anden er vaske ægte FRIHED -og ja tak til det sidste.

Mit største problem er at forklare folk disse ting der IKKE bruger rejsekort, og det gør langt de fleste slet ikke endnu - MEN I SLUTNINGEN AF 2013 ER DET HELT SLUT MED KLIPPEKORT, SÅ MÅ VI SE OM FOLK VÅGNER OP ELLER HVA !!!!?

Men som sagt: Jeg kommer nok til at gå eller cykle rundt til ALT det næste år - Skulle næsten tro at gud prøver at sige noget til mig he he

---

Jeg har ikke bare været med på at der er noget galt i Danmark siden jeg var 14 år gammel, jeg ved også præcist HVAD det er der er galt og det har IKKE noget at gøre med at Dybbøl mølle maler helt af helved til men langt mere alt det lort de så får tilsat inden det færdige produkt osv.

Den ENESTE grund til at jeg VED så meget om rejsekortet og de ting jeg poster omkring her ER IKKE NOGET JEG BARE FINDER PÅ, det er IKKE for at sprede "skræk og rædsel" som en beskyldte mig for så sent som i går, NEJ: DE TING JEG SKRIVER OM UANSET HVORDAN DET LYDER, SÅ ER DET HELE BASERET PÅ PERSONLIGE OPLEVELSER JEG HAR HOLDT NØJE OP IMOD HVAD DER ALLEREDE ER KENDT OG DOKUMENTERET FAKTA !!!

Jeg meldte mig ikke som test kunde af rejsekortet for år tilbage for at hjælpe dem med at gøre systemet bedre, jeg meldte mig heller ikke for at få flere hundrede kroners kørsel med bus og tog gratis, NEJ: Jeg meldte mig ene og alene fordi jeg allerede PÅ FORHÅND vidste hvad dette her i VIRKELIGHEDEN handler om, nemlig den globale MILITÆRE BESÆTTELSE SOM DANMARK ER UNDER LIGE NU SOM STORT INGEN KENDER TIL FORDI DE BLIVER SNYDT I ØJEBLIKKET AF TV'S FASCISTISKE PROPAGANDA OG SMILENDE MÆND I JAKKESÆT OG SLIPS FREM FOR VREDE TYSKE SOLDATER DER RÅBER TING EFTER FOLK DE IKKE FORSTÅR !!!

Med andre ord: Jeg er PERSONLIGT ramt, min søn bliver PERSONLIGT ramt af ALLE de ting jeg skriver om lige fra dødspaneler på plejehjem og hospitaler, til nu at "straffe" folk ved at forbyde dem at kører med den "offentlige" trafik I ET ÅR af gangen -Jeg er MEGET vred, jeg er MEGET oprevet og ja: Jeg oplever det helt sikkert meget mere end langt de fleste ved at selv helt bevidst sætte mig selv i situationer hvor jeg f.eks. ved at jeg bliver fyret ved at stå fast på at ikke vil aflive ældre mennesker på Hedelund og Esehuset's plejehjem her i Esbjerg, ved at jeg vil falde helt uden for nummer og få laveste karakterer i "lydighed" for det Royale Marinekorps ved at bl.a. sige klart og tydeligt: "NEJ HR SERGENT" og "IKKE PÅ VILKÅR HR SERGENT" da han spurgt mig / os alle sammen på skift: "VIL DU (navn) DRÆBE NÅR JEG GIVER ORDRE HERTIL?". Efter flere totalt flip overfor mig sagde jeg helt "uofficielt" til ham at han ikke ville kunne tvinge mig til at skyde et andet menneske, heller ikke i hans vildeste fantasi osv. osv.

Det jeg gør, det gør jeg for at OPLYSE folk der IKKE ligesom mig f.eks. har et års special våbentræning for det royale marinekorps og ellers aldrig ville finde ud af at private, militære familier forgifter HELE VERDEN via fødevarer og drikkevand for at opnå verdensdominans osv. osv.

Hvis der IKKE var folk som mig, ville menneskeheden allerede være HELT væk - Ikke at jeg på nogen måde er noget særligt, eller det er jeg nok i dag pga. den hjernevask og kemiske fordummelse af folk der er foregået gennem årene, men ALLE BURDE VÆRE SOM MIG, ikke personligt eller ang. hobby osv. men ved at TÆNKE SELV og SIGE SIN MENING -ALTID !!!

---

En helt konkret sag jeg kender til:

En i byen får en joint i hånden der faktisk var flad - Alligevel tager han 1-2 hiv inden han slukker den. Den eneste grund til at han fik jointen, var fordi politiet kom.

De så HAM sidde med en joint, så det var HAM der fik en bøde på 4.000 KR. - som han ikke havde, på trods af at han havde et arbejde.

Da han ikke kunne betale, skulle han i FÆNGSEL og sidde pengene af, og da hans arbejde fandt ud af at han jo var kriminel og skulle i fængsel, så blev han også fyret . . .

Da han så blev løsladt igen, hvad skete der så? Så fik han en regning for kost og logi oven i hatten . . .

Dette er blot EN sag, men det sker HVER DAG, HELE TIDEN på forskellige områder af forskellige menneskers liv - MIT største problem ved at SE på dette her og VIDE hvad det er der foregår ER AT FOLK SELV SKAL OPLEVET NOGET MEGET SLEMT FØR DE VÅGNER OP !!! Andres historier (som når jeg fortæller mine personlige oplevelser) er for "mainstream" TV folket bare "ahh ha ha, så har du nok selv været ude om det" eller "ha ha, som om sådan noget sker i danmark" osv. osv.

Det er HELE vejen rundt at vi har brug for FRIHED og IKKE flere "love", IKKE flere bånd, IKKE mere KON-TROL som staves bagfra : "LORT NOK" lol

---

Siden folk spørger mig hvad det handler om på engelsk:

The point of this is: In Denmark we are all forced from 2014 to use an electronic "travel card" (unless you can / want to pay double the price) to travel by bus and train. The system is already in place, but if you for example. forget to log out 3 times in a year or something goes wrong with the payment, then YOU will be blocked PERSONALLY from using or getting another "travel card" FOR A WHOLE YEAR -for now, but ALL TRAVEL WILL BE BANNED under Agenda 21 that is a GLOBAL Nazi plan under UN : - (

---

UPDATE FRA 19/6-2013:

JEG SKREV OM DETTE HER ALLEREDE FOR 1/2 ÅR SIDEN . . . : viewtopic.php?f=86&t=19052

---


CITAT:

"Når Staten begår forbrydelser i Samfundets navn, er alle der ikke markant siger fra - medskyldige."

~Daniel Berrigan

HUSK DET -at sige "jeg fulgte blot ordre" er IKKE en undskyldning, og jeg VIL komme efter dig !!!


^^^



Kommentar tilføjet:

HELE samfundet verden over er i dag taget over af privatejet interesser under det JFK og Eisenhower advarede hele verden imod: Det militære industrielle kompleks DET er hvad vi er oppe mod, forstår man det giver ALT mening -Også rejsekortet: Det er private familier der står for VÅBENPRODUKTION til krig OG dermed KONTROL. Der er INGEN der forstår eller ved hvordan dette trådløse "SKYNET" virker, også derfor alt den forvirring og "fejl" i systemet -De ENESTE der ved det er de royale og deres lakajer hvor det hele er stemplet "TOP SECRET". Kontrol er kun den ene side - Befolkningsreduktion er midlet til at opnå målet: Verdensdominans på private hænder (de psykopatiske, indavlede royale familier vi kender i dag)



---
2020 was the year of "the great reset" aka a Royal Nazi Global Military Dictatorship
by the UN / NATO elite, using the COVID19 hoax to take EVERYTHING away.
When I was a child, people wrote stories about artificial intelligence that did not exist
- In the near future, artificial intelligence will write stories about humanity that does not exist.
Post Reply