Endnu en helt PERSONLIG grund til at ønske DØD OVER METTE FREDERIKSEN OG CO.

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

PaCmAn

Re: Endnu en helt PERSONLIG grund til at ønske DØD OVER METTE FREDERIKSEN OG CO.

Post by PaCmAn »

Dansk Politi involveret i Menneske handel - absolut royal Nazistiske landsforrædere der fortjener hvad der kommer til dem og deres usle familier.... Følg Lasse Pehrson - hvis du vil VIDE mere....

Image
https://i.imgur.com/CFtccWb.jpg

---

Politiet lukker KFUM-Spejdernes landsmøde
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-09- ... -landsmode

---

osv....
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image

PaCmAn

Re: Endnu en helt PERSONLIG grund til at ønske DØD OVER METTE FREDERIKSEN OG CO.

Post by PaCmAn »

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image

PaCmAn

Post by PaCmAn »

Kamilla hostede i bussen og mærkede passagerernes foragt

https://www.bt.dk/samfund/kamilla-hoste ... nes-foragt

Den sociale kontrol viste sig fra sin grimme side, da Kamilla Syberg Nielsen torsdag tog bussen hjem fra skole.

Da den 18-årige blev overmandet af vedvarende hoste, fik hun de øvrige passagerers foragt at føle. Det førte til et angstanfald, som hun ikke har haft siden barndommen, hvor hun gik til psykolog, fortæller hun.

»Jeg følte, at jeg ikke kunne trække vejret. Det var, som om nogen sad på mit bryst, mit hjerte bankede derudad, og jeg havde svedige håndflader,« fortæller hun om efterreaktionen fra busturen.

Kamilla Syberg Nielsen var i sidste uge ramt af en forkølelse. Hun så snuen an i weekenden og ringede mandag til sin læge. Med en henvisning fik hun samme dag foretaget en test for covid-19.

Svaret lå der allerede tirsdag: 'Ikke påvist'. Gymnasieeleven var officielt coronafri. Alligevel blev hun for en sikkerheds skyld hjemme onsdag.

Med god samvittighed tog hun til undervisning på Himmelev Gymnasium i Roskilde torsdag.

»Jeg mener selv, at jeg er blevet hjemme så længe, som jeg burde, og at jeg er kommet i skole igen på rette tidspunkt,« siger hun.

»Jeg er rask, og jeg har ikke andre symptomer end hoste,« siger hun videre.

Kamilla Syberg Nielsen har fremsendt dokumentation for, at hun blev testet negativ for covid-19.

Men akkurat som frygtet skulle hun desværre hoste, da skoledagen var ovre, og hjemturen var begyndt.

»Jeg sætter mig helt bagerst, fordi jeg ved, jeg hoster lidt, og fordi jeg gerne vil tage hensyn,« beretter hun.

»Jeg begynder så at hoste og prøver at holde det tilbage i respekt for andre. Men jeg kan ikke holde det nede, så jeg får et hosteanfald. Det gør, at nærmest alle vender sig mod mig og sender mig onde blikke. Personen, der sad ved siden af mig, gik ned i den anden ende.«

Kamilla Syberg Nielsen bedyrer, at hun naturligvis bar mundbind og hostede i ærmet, som hun har lært. Hun sprittede endda af med egen håndsprit, fortæller hun.

Er det ikke meget naturligt, at folk kigger, hvis der er en, der hoster meget, og at man måske forsøger at komme væk fra situationen?

»Folk er bange for at blive smittet og tager en masse forbehold, og det er fair nok. Det er også fair nok, at folk kigger på en, der hoster. Men folk blev ved med at stirre ondt på mig, og jeg tror ikke, de ved, hvor stort et indtryk det gør,« siger Kamilla Syberg Nielsen.

»Jeg tænker, at folk ville have, jeg skulle stoppe eller forlade bussen med det samme, men det var ikke muligt for mig,« siger den 18-årige og fortæller, at bussen på dette tidspunkt befandt sig på en strækning med langt mellem stoppene.

Kamilla Syberg Nielsen vil ikke finde sig i at blive nedstirret. Derfor opfordrer hun til, at andre fremover ikke behandler en hostende person i nærheden som en udstødt.

»Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at folks adfærd kan påvirke andre. Folk skal vide, at bare fordi man hoster, er det ikke ensbetydende med, at man har corona. Det er ikke okay, at folk reagerer på den måde,« siger hun.

---
Image

PaCmAn

Post by PaCmAn »

Når træ er vigtigere end mennesker

Arbejdet med træpromenaden i Mølledammen tager form. Nu er der sat pris på den 275 meter lange promenade: 10,5 millioner kroner. Det er lidt over 38.000 kroner per løbende meter. Samlet set løber Tøndermarsk Initiativets investeringer i Tønder midtby op i 41,9 millioner kroner.

https://jv.dk/artikel/pris-på-275-meter ... -per-meter

TØNDER: Tøndermarsk Initiativets mange penge er ved at omdanne Tønder og Højer, så området bliver bedre at bo og leve i - og ikke mindst at besøge som turist.

For tiden er det første større initiativ i Tønder midtby ved at tage form. Det er den såkaldte træpromenade, der slanger sig i Mølledammen, som er ved at blive bygget færdig.

Prisen på den 275 meter lange promenade bliver 10,5 millioner kroner - eller det, der svarer til 38.180 kroner per løbende meter.

- Det hele koster lidt, og det er jo ikke en standardvare, da brædderne er skåret i smig for at promenaden kan sno sig, lyder det fra fagchef for plan og drift i Tønder Kommune, Lars-Erik Skydsbjerg. Han forklarer videre:

- Under brædderne er der en stor stålkonstruktion, og da promenaden ligger i et blødt område, har man skullet pilotere 150 skruepæle, der er skruet 8-10 meter ned i undergrunden. På den måde sikres, at træpromenaden også står der om 10 år.

Lars-Erik Skydsbjerg tilføjer, at prisen er fremkommet i licitation, og at det er laveste pris, der er valgt:

- Det er den pris, det koster i udbud.

Seks projekter

Nu er man nået så langt, at der også kan sættes beløb på de efterfølgende delprojekter.

Det hele koster lidt, og det er jo ikke en standardvare, da brædderne er skåret i smig for at promenaden kan sno sig.

JydskeVestkysten har fra Tøndermarsk initiativet fået oplyst priserne eller de forventede priser på de næste projekter i Tønder midtby:

1. Skulpturhaven (træpromenaden): 10,5 millioner kroner.

2. Vidågade: 2,3 millioner kroner.

3. Aktivitetsbåndet ved Laurentiusstrømmen: 8,3 millioner kroner.

4. Skibbroen (vandspejl): 14,7 millioner kroner.

5. Gråbrødrekvarteret: 4,8 millioner kroner.

6. Kongevej: 1,3 millioner kroner.

Det giver et samlet budget på 41,9 millioner kroner i Tønder midtby. Hertil kommer yderligere investeringer, der for Tønder Forsynings vedkommende beløber sig til mindst 14 millioner kroner.
Annonce
Aktivitetsbånd

I Vidågade er maskinerne allerede kørt i stilling til næste projekt: Kloak-separering, og siden ny asfalt og fortov. De to sidstnævnte ting er budgetteret til 2,3 millioner kroner.

Herefter er næste fase i planlægningen omkring Tøndermarsk Initiativets midtbyplan klar til at blive skudt i gang. Til oktober udbydes det såkaldte aktivitetsbånd, der skal etableres langs Laurentiusstrømmen, som løber over for indkøbsmulighederne Rema 1000, Fakta og Aldi på Kongevej.

Aktivitetsbåndets placering i udkanten af bykernen muliggør bevægelsesaktiviteter som f.eks. sportsbane samt lege- og aktivitetszoner eller lignende. Da området ligger uden for tæt bebyggelse, er det velegnet til mere støjende aktiviteter end resten af bymidten.

- Der bliver fem-seks stationer, blandt andet et siddeområde ved vandet, udendørs område med fitness-maskiner, et område hvor børn kan røre og bevæge sig til lyd, og så flyttes panna-banen ved Marieskolen cirka 100 meter, fortæller Lars-Erik Skydsbjerg.
Annonce
Trapper og vand

Hele området skal fremstå grønt. Laurentiusstrømmens brinker skal bearbejdes langs hele Nørregade, så der skabes et mere naturligt udtryk, og samtidig skal der flere steder etableres adgang til vandet via siddetrapper. Desuden skal vandløbet bearbejdes, så der med bassiner skabes mulighed for at forsinke regnvand under skybrud.

Der er samlet set afsat over 250 millioner kroner til Tøndermarsk Initiativets projekter, der også skal klimasikre området.

Fagchefen oplyser, at alle Tøndermarsk Initiativets projekter skal være gennemført i sommeren 2022.

Tøndermarsk initiativet

Tøndermarsk Initiativet er et samarbejde mellem Realdania, A.P. Møller og Hustru Chastine Mc-Kinney Møllers Fond til Almene Formaal, Nordea-fonden og Tønder Kommune om at udvikle Tøndermarsken, så området bliver endnu mere attraktivt at besøge, bo og arbejde i.

Over fem år investerer parterne tilsammen cirka 250 millioner kroner i udviklingen.

---
Image

PaCmAn

Post by PaCmAn »

Tror regeringen, at danskerne er idioter?

Hvad er statsministeren bange for? Lukkethed og vilkårlighed er gift for demokratiet, statsminister

https://www.berlingske.dk/ledere/tror-r ... er-idioter

Folketingets møder skal foregå offentligt. Grundlovens paragraf 49 er krystalklar, når det gælder demokratiets spilleregler, nemlig at tilblivelsen af loven foregår oplyst, gennemsigtigt og åbent.

Folketinget kan faktisk beslutte at holde møder bag lukkede døre. Sidste gang det skete var for 96 år siden under en norsk-dansk strid om Østgrønland. Man kan selv i dag have forståelse for, at man dengang lukkede dørene for at ikke at afsløre den danske forhandlingsposition. Men det er altså også næsten 100 år siden, og end ikke under Anden Verdenskrig blev Folketingets døre lukket for offentligheden.

Så hvorfor er det, at vi i 2020 overhovedet har en diskussion om, hvorvidt en regering skal forsvare grundlæggende demokratiske spilleregler om åbenhed og gennemsigtighed i sin regeringsførelse i forhold til coronakrisen?

--
Image

PaCmAn

Post by PaCmAn »

Image

PaCmAn

Post by PaCmAn »

Jeg er KÆMPE fan og STOR tilhænger af Anders Breivik ideen om at MÅLRETTET gå efter den VIRKELIGE Royal Nazistiske elite.... Men med det sagt: Den eller dem der har nosser, hjerne og ikke mindst HJERTE nok til at dræbe soen Mette Frederiksen kommer til at få en helt personlig og særlig status hos mig. LAD REVOLUTIONEN BEGYNDE - DØD OVER TYRANNERNE - FRIHED TIL FOLKET !!!

Image
https://i.imgur.com/5ansuG1.jpg

---
Image

PaCmAn

Post by PaCmAn »

Mine rettigheder og frihed står LANGT over andres sikkerhed. Regeringer har ALTID KUN været for at sikre folks ret til frihed og personlig jagt på glæde i livet. Med det systemet har gjort nu bryder de SELV den sociale kontrakt med folket OG DERFOR SKAL DE DRÆBES...100%. Det er bare sådan det er blevet desværre
Image

PaCmAn

Post by PaCmAn »

Image
https://i.imgur.com/WSQN5Ww.jpg

Den nye form for krig i vesten ... Den form de startede i Afrika under 2. Verdenskrig op til i dag.... covid19 =silent weapons for quiet Wars...

Som udgangspunkt: ALT ang. COVID19 er FUP - det er en POLITISK virus og har INTET med vores sundhed at gøre - andet end at eliten bruger den globalt til at DRÆBE os !!!

Endnu en helt PERSONLIG grund til at ønske DØD OVER METTE FREDERIKSEN OG CO.
viewtopic.php?f=86&t=22444

Dokumenter afslører: Mette Frederiksens forklaring om nedlukning var usand
viewtopic.php?f=86&t=22485

Politikere giver grønt lys til tvangsindlæggelse af borgere uden symptomer
viewtopic.php?f=86&t=22477

Mette Frederiksen's Royal Nazistiske FN Agenda 21 / 2030 belyst som meme
viewtopic.php?f=86&t=22473

"Vi kom til at skubbe til en kolonne i et excel-ark" - af Peter Hansen
viewtopic.php?f=86&t=22475

Staten tilbyder nu danskerene COVID19 test -hvor mange vil give dig COVID19
viewtopic.php?f=86&t=22470

faKebook laver meninger og holdninger om til "tilskyndelse" af vold
viewtopic.php?f=86&t=22441

Mette Frederiksen kører sololøb og holder befolkningen for nar
viewtopic.php?f=86&t=22411

Dette er hvad der deles ud Til de mindre børn her i deres start efter nedlukningen
viewtopic.php?f=86&t=22467

And MUCH more . . .

---

#ILLUMINATI #NWO #Freemasons #Skull #Bones #CFR #Bilderberg #newworldorder #Satanists #Nazi #endtimes #populationreduction #populationcontrol

ILLUMINATI, NWO, Freemasons, Skull, Bones, CFR, Bilderberg, newworldorder, Satanists, Nazi, endtimes, populationreduction, populationcontrol

---

The COVID19 MEGA hoax EXPOSED
viewtopic.php?f=10&t=22640

youtube are royal Nazi traitors to ALL free humanity who PROTECT war criminals, child rapists and murders for money.

THIS information is why the Nazi's / Google deleted my 10+ YEARS old youtube account:

Fauci Warned Trump Administration a 'Surprise Outbreak' Was Coming in 2017

THE COVID 19 VIRUS IS A HOAX - THE GLOBAL NAZI MILITARY DICTATORSHIP AND END OF HUMANITY IS REAL !!!!

https://youtu.be/Kh3twYon8pc

COVID19 is NOTHING but the panic button for the elite to cover up yellow vests in France, yellow umbrellas in China, Hong Kong etc., Prince Andrew, Jeffrey Epstein's role in the new world order, all the treason, the economics etc. etc. ALL gone - NOTHING on the "news" ONLY that you need to go home in your JAIL

The COVID19 threat is POLITICAL - the health risk is BULLSHIT

ONE vaccine to kill us ALL - the COVID19 fraud EXPOSED
viewtopic.php?f=10&t=22489

FACT: Rockefeller who want to kill ALL humans financed Hillery's election and Rothschild that want to keep humanity below 10% with military force (like the Georgia guide stones state) financed Trump... If you think Trump is a saint send by God to save humanity like some Alex jones: THINK AGAIN !!!

MUST SEE: Who is the NWO elite 2017? With Daniel Estulin
viewtopic.php?p=103728#p103728

Why trump was elected - Mark Passio
https://lbry.tv/@LuxTruthAggregator:e/W ... k-Passio:2

Coronavirus = population reduction, RFID and FORCED Vaccines
https://youtu.be/-iCyhQtCFUk

Coronavirus and the global martial law connection breakdown
viewtopic.php?f=10&t=22290

your government wants you dead
viewtopic.php?f=10&t=22017

George Carlin - Germs, Immune System
https://youtu.be/X29lF43mUlo

9 years ago I made a film about Bill Gates and the coming global genocide
http://www.youtube.com/watch?v=sdguwj7sDLc

Image

PaCmAn

Post by PaCmAn »

faKebook og youtube slettede jo ligepludselig ALLE kontoer fordi jeg sætter andres liv i fare - ikke pga. "dødstrusler" på nettet som "politiet" konstant kommer rendende for og hiver mig i retten for, næ nej: Fordi jeg siger covid19 er fup, så sætter jeg "andres liv i fare" og bliver totalt online de-platformed. Dem der står bag hele dette her globale diktatur bør brændes i live og helst i går !!!!
Image

PaCmAn

Post by PaCmAn »

trist. COVID19 er erkendt en ØVELSE og hvis folk verden over bruger masken, løslader de inden for 2 år fra det hele startede ægte sars / aids virus der får millioner til at bløde til de dør. dette her er alvor for planen er globalt democide. de skal dræbes dem der står bag - ellers bliver vi alle dræbt.
viewtopic.php?f=10&t=22900
Image

PaCmAn

Post by PaCmAn »

Image
https://i.imgur.com/UG9I3FZ.jpg

Freemasons, Illuminati, Bilderberg og alle de andre royale Nazi loger bruger nummerlogi til alt:

COVID19 : 1 = A - 9 = I... altså A.I.... vi er på vej mod den nye mørke middel alder, det nye år NUL som jeg har advaret om i årtier nu...

Corona oversat fra Latin betyder SLAVE eller KRIGSFANGE -frit valg
viewtopic.php?p=105846#p105846

Med venlig hilsen Jakob Lauersen fra:

AGENDA 21: Globalt diktatur på Dansk - Dokumentar
viewtopic.php?f=86&t=18834
Image

PaCmAn

Post by PaCmAn »

Image
https://i.imgur.com/Qg6uY30.jpg

My message to the leaders of this planet: I WANT TO KILL YOU
viewtopic.php?p=101599#p101599
Image

Post Reply